Friday, December 3, 2010

2011 Lär sig vara väldigt upptagen!

Det ser lovande ut, ska jag säg. Nu har man börjat med kurser på hur man startar eget. Men först sak först...de ska lära sig masera först! Och sen kan de börja planera starta eget med massage och det är Kommunen vill att jag ska göra under 2011. Holländskan min var inte heller dåligt så tror jag att det ska nog gå bra. Reklam var redan gjorts och får vi se om det blir några som vill lära sig den Klassiska Svensk Massage av Maria Hammerin Celie, en certifierade massör och diplommerade massageterapeut från Hässleholm. Hehehe
Krävs nog styrka så får man ochså börja styrke träna och då bör man gå hos grannen intill så kan man få kroppen igång. Spännande!
Nu är det kl ett på morgonen och imorgon är Utrecht igen så blir det tid åt Rosies uppfostran och lär henne va mer lydigare för fröken hennes klagar...och då blir det en hel dag diskussion hur ska man hantera en fem årig tjej snart sex år att uppföstra sig när det behövs....hahahaha. Det är som man pratar med en katt ibland....hehehe hopplös ska jag säg! Men men, som min Chef alltid säger, "det får vi väl se"!

No comments:

Post a Comment